26 okt. 2010

Gravidmaaage

Mitt och Rehannas mål med den här resan är att gå upp till 250 kilo, så känner vi oss inte dåliga pga av all skitmat vi äter. 
Jag jobbar på med chips och choklad, alkohol och pommes frites.
Idag var jag och Ann på Café Nero och kämpade mot 250-strecket genom att äta grillad panini med gorgonzolaost och svamp, och sen åt jag en fyralager cheesecake. God, men inte lika god som mamis :) 
Vi satt och pluggade massor så nu känner jag faktiskt att lite har satt sig i alla fall, skönt.


Snart ska jag hoppa in i duschen så fort my dear Ann är klar.. Känner inte riktigt att jag har något att skriva mer än att jag tror jag har magkatarr för jag har uppsvullen mage så jag ser gravid ut. Sexigt.
Snart ska jag jobba och eeeh. Det har varit en väldigt lugn dag. De flesta har varit bakis men inte jag, tjoho. Good girl! 
Sen längtar jag väldigt mycket efter att få fira halloween här, kul! Jag tror jag inte orkar anstränga mig så jag ska nog vara något tråkigt typ som vampyr eller ninja. Eller Baby spice. Nej seriöst, hjälp mig. Jag måste ju hitta på något kul. Suggestions!
Sen är jag shoppingsugen som baaareee! Give me a sugar daddy!

Rocky road cup cake

Inga kommentarer: