28 nov. 2010

Hm.

Snökaos </3
Eftersom det är meningen att jag ska ner till Göteborg imorn är väl vädret inte det mest idealiska. Hörde nyss om en ny bilolycka och att de slutar ploga alla vägar här i Dalsland förutom E45:an. 
Detta ska bli spännande. Hoppas jag överlever! Fast. Jag är ju superwoman.


Förresten hade jag en jättetrevlig kväll på HC igår, tack alla som förgyllde den. Jesus vad underbart det kändes att se alla mina fina danstjejer och kusiner igen! Har saknat er <3
Men nu har jag faktiskt tänkt att jag måste börja köra folk lite mer. Jag är ju aldrig chaufför. Och det är ju faktiskt lite kul att köra bil. Dock inte i det här vädret men. Till våren kan jag köra, om jag fortfarande är i Sverige, haha. 
Nu ska vi försöka fixa buss-kort, träna och packa innan det blir alltför sent.  

Inga kommentarer: