11 nov. 2010

Paul!

TUSAN!
Vad är det för fel på min fucking dator! Nu har jag skrivit om det här inlägget TVÅ gånger. Jesus.


Eftersom jag känner mig så cool när jag kan lägga upp youtube-klipp så gör jag det igen. Den här gången med Paul Kalkbrenner och låten heter "Aaron". Vi lyssnade alltid på den när vi stod och free-pourade på Roxys, mys-låt som jag blir så glad av att höra.


Nu sitter jag och känner mig lite stressad över helgen fast det är väl som vanligt helt i onödan. Imorn ska jag åka till Karlstad och hälsa på mina Bengtsforspojkar och förhoppningsvis hinna hitta ett par rejäla kängor med snörningar som är sjukt vattentäta. Hatar att vara blöt om fötterna och jag HATAR att halka omkring i dom stövlarna jag har nu, sulan är helt fucked up (eller utsliten kanske man säger på svenska).
På lördag kväll borde jag egentligen åka till HC då Ann har fått en trial där, GRATTIS! Men frågan är om jag pallar fixa skjuts och bröte fram och tillbaka, betala inträde och hejochhå när jag sen nästa dag måste upp typ åtta.
Det är inte okej att gå upp åtta en söndag, men vad gör man inte för att kanske få lägenhet och kanske jobb i Oslo.. Väldigt mycket tydligen, haha.


Idag har varit en ganska chill dag, jag som hade så mycket i mitt planeringshuvud.. Chill är nästan för snällt. Det har varit en sjukt, galet slö dag som jag typ slösade bort på Facebook och Mtv. Det är mer en rätt benämning på det.
Jag har i alla fall beställt biljetter, kollat pengar och... och... Hm. 
När jag iallafall lyfte på röven gick jag och Linet en timmes promenad, det är bra. Sen åt vi kvällsmat på Kickis med Elissa, Petra och Nathalie, det var mysigt! Sen hjälpte vi Nat och stänga innan vi promenerade med Moa. Heja mig - Im going healthy ;) (Bortse från att jag åt ett wienerbröd och en muffins, jag är ju faktiskt mänsklig och sockerberoende...)
Nu börjar jag bli trött. Dusch får vänta till imorn, baah. Duscha är galet tråkigt. Skönt och bra, men jobbigt när man är trött.





Mera natt-musik är förresten ett band som heter Blue Fondation, mer mys-musik åt folket denna mörka årstid!
XO
/Jos

Inga kommentarer: