8 dec. 2010

Wednesday...?

Jesus. Redan onsdag. Usch! Ebba åker hem till Svearike nästa helg - då blir jag ensammen, fy vad trist.
Jobbet har gått bra idag med i alla fall, mycket disk och väldigt många ägg är det dock haha. Min rygg gör redan ont, fattar inte varför jag är så dum och inte köpte riktiga skor när jag väl hade råd. Dumt Josefine.
Nu ska jag och Ebba snart gå och handla ägg och mjölk så det blir nog pannkakor sen ikväll, mysigt! Ska nog kika lite i affärer också, finns så himla mycket fint nu till jul, jag vill köpa massa julklappar till mig själv, höhö. Vet dock inte vad jag ska hitta på för julklappar till min far och bror. Vi har ju haft lott-dragning hemma så man ska slippa komma på julklappar till hela släkten, men nu kan jag inte ens vara kreativ och komma på något bra ens till två. OCH DET ÄR SNART JUL! Skärpning Josefine!

ICA hade förresten mer veggo-mat. Bra. Men ingen soya eller havremjök. Dåligt.

Inga kommentarer: