30 jan. 2011

I kiss the sky and the sun turned red

Underbara helg <3 Jag älskar dig. Snart ska ni få se massa mysiga bilder av den.
Idag har jag varit moraliskt stöd åt lilla söta Frida, sen har jag ätit massa mat och varit lite deppig över att redan åka tillbaka till Norge. Tur att det blir kort-vecka och London på torsdag, längtar! 
Igår var jag på veganmiddag hemma hos Mimmi och det var verkligen supermysigt. Kommer sakna henne, hon åker ju till Wien typ imorn för att vara volontär i ett år. Gud vad spännande, önskar dig all lycka till! Och tack igen för den supergoda maten, du äger. Och tack Moa för vin, Lina, Pedro, Alva och Tai (kan tyvärr inte stava) för trevligt sällskap. Perfekt lördag.


Nu laddar jag främst inför att packa igen. Känns lite jobbigt med tanke på att jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska packa till London men det blir nog två resväskor så jag får det hela framför mig. London vs Oslo. Handbagae vs. Stor väska.
Nu måste jag kissa, sen stoppa in ett tuggummi, sen packa så jag blir av med det. 


Puss så länge!

Inga kommentarer: