22 maj 2011

I'm gonna get more shine in a little bit

Notes to myself:
- När nästa segdag (söndag) kommer ska jag klä på mig riktiga kläder (och underkläder), gå ut och få lite frisk luft oavsett väder och borsta tänderna efter frukost. Komma igång med dagen helt enkelt.
- Jag ska inte äta fem nybakta bullar på raken
- Det är bra att tvätta bort sminket varje kväll även fast man är trött och tror man inte orkar.
- Samma som ovanstående gäller även tänderna.
- To-do-listor kan vara bra ibland.

Så.

Känner mig som fixarN^ just nu för jag håller på och bokar biljetter och masar fram och tillbaka på Internet för att få den här resan att gå ihop ner till Hässleholm med stopp i Falkenberg för nu visade det sig att det inte blir någon bil så vi får åka tåg. Men tåg är ju mysigt, typ. Kanske inte SJ då men dom tågen som kommer i tid är bra tåg.
I alla fall ska det bli så himla mysigt att hälsa på Alex kusin och sen få träffa min lilla skåning Olivia på festivalen! Hoppas bara himlen regnar ur sig tills dess så vi slipper stå i sånt här pissväder och slå upp tält, haha. Kul om allt är blött redan innan man har börjat, men vafan. Charmen med festival väl? ;)

Längtar hem som tusan, känner bara hur det pirrar i hela kroppen! Vill dock, som vanligt, inte packa men jag tänkte ta med mig någon extra väska och inte packa för mycket som jag alltid gör...
Kanske ska skriva packlista?

Snart ska ni få helgens bildkollage i alla fall!
Gud vilket underbart liv jag just nu. Inga fler måsten än ett bildkollage till min blogg och att packa ner kläder till imorn - Happy times!


XO <3




To Ann from Juicy Jo <3

Inga kommentarer: