21 maj 2011

The world belongs to you and me and us two

Åh mysiga lördagsmorgon! Känner mig så himla duktig för att jag satte klockan på 9 för att gå upp och duscha och raka benen, haha. Tjejer... Blir så trött på dom ibland ;)
Ska i alla fall snart börja sminka mig efter att ha suttit och varit social på intranätet under min lilla frukost. Känns som alltid lika bra att slippa stressa med ätandet, har haft ont i magen nu av och till i typ 2 veckor för att... jag vet inte. Stressat undermedvetet antagligen.

Kl 11.15 kommer tydligen Emma också, men hennes mobil funkade ju som sagt inte så vi får väl se om vi får tag i varandra, annars ska jag ta en tur på stan för att kolla efter Mors Dag present och lite annat. Får se om jag hittar något kul.
Solen skiner "typ" idag, det är liksom disigt men jag hoppas att det inte är så himla kallt för det orkar jag inte med. Det är ju snart juni för tusan och ändå är det typ 4 grader + på morgonen? Inte okej!
Jag säger ju att året har förskjutits, sommaren kommer senare, vintern håller på in i mars... Lika bra att flytta fram alla lov och sommarplaner också egentligen till typ september, den enda skillnaden är att det inte är lika ljust på natten, men antagligen varmare.

På tal om värme - Gud vad jag längtar tills vi ska åka till Mallorca i juli! Whaaa! Ska bli så gött! Ser framför mig hur jag ligger och solar, badar i havet och äter god mat på resturanger, joggar på stranden och hänger i baren på kvällen, ska dra med Jonatan ;) Hö hö hö. Evil Jo.

Ne nu ska jag göra mig vacker :)
XO <3



Inga kommentarer: