8 juli 2011

And from an open window where no curtain hung

Lyssnar just nu på Jefferson Airplane som är ett jättesoft band. Borde lyssna mer på dem och inspireras lite.
Har suttit och lirat lite gitarr, så himla skönt att ha en dag helt off.
Känner mig lite förkyld och börjar komma in lite i någon slags skapar-känsla så det är gott att vara lite ensam. (Man får vara konstig i min värld.)

Lyssnar även på Van Morrison som finns med i soundtracket till filmen Moonlight mile. Försöker hitta någonstans där jag kan köpa den filmen men hittar den icke... Varken vill eller orkar ladda ner den, vissa grejer vill man liksom ha "på riktigt", fattar ni?

Är mer sugen på att ligga och stirra i taket än att blogga just nu faktiskt så förlåt om jag dissar er.
Ikväll ska jag på fest till min fjäril, puss så länge <3


Bild tagen utav mig i Bengtsfors.

Inga kommentarer: