15 juli 2011

I see neon lights

Asså. Jag blir så himla sur! Jäkla spotify asså.
Råkade ju synka min spotify och min ipod av någon anledning och trodde väl jag var cool. BIG MISTAKE!!
All musik försvann från ipoden. Kul. Så jag la in massa ny. Eller ja, ny-gammal.
Frid och fröjd.

Satt och lyssnade på spotify nu och kom på att jag måste ladda ipoden innan Mallis. Pluggar i usb och är inloggad på spotify. *Synkroniserar* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!!!!!!!
Kul. Verkligen kul. All musik försvann IGEN. Jag dör, åh vad jag hatar den skiten. Den var bra när den var gratis och utan alla idiot-regler och utan att allt skulle vara macifierat och bara passa till alla andra appleprodukter i hela världen. Ilska!
Så nu sitter jag här och importerar skiva efter skiva efter skiva. Efter skiva...

Inga kommentarer: