6 juli 2011

It's lunchtime!

Men vi har precis ätit frukost ^^ Yoghurt och macka, mm mm.
Nu ska vi ut på sightseeing jag och kusinen min, mys! Fint väder har vii, varmt, sol och moln - helt perfa!
Inviger mitt nya hippieband idag också med ett nytt linne från Carlings (50 spänn!!) och Olles CK-shorts, höhö.

Lyssnar lite på Timbuktu och chillar men nu får vi dra oss, har lite andra planer senare :)
Hade en fantastiskt mysig kväll igår med min fina Kristina, kändes så bra att träffa henne igen efter 3 veckor.. Sjukt vad mycket folk man känner och vad få man faktiskt träffar? Så himla kul att jag och Olivia åkte hit ihop så vi får ses lite grann, love yah! Känns så sjukt bra att catcha up lite med henne.
Fick precis sms från mitt mos också att hon är hemma i Bengtsfors, hm hm. Hur typiskt när jag är här? Hoppas hon håller sig där tills på fredag, haha.

Nej nu ska jag dra :) Pusselipuss!

Inga kommentarer: