11 sep. 2011

This time no words shall be said!

Har faktiskt skrivit en sång idag. På min gitarr. Det ni.
Känner mig mycket produktiv.
Har packat också, eller lagt fram det mesta jag ska packa ner, gick faktiskt mer smärtfritt än jag hade trott!
Ska berätta mer om min fantastiska helg imorn, det lovar jag. Är alldeles för trött nu, ni får lite bilder så länge, dom som GÅR att visa upp ^^

 Min sista morgon innan jobbet och soliga bilder i Oslo!

 Karl Johann, slottsparken och mina shoppingkassar, mm mm!

 Tuperat hår, min nya elk, drinkar på yayas och jag och frugan <3

Bilder ifrån Yayas, den thailändska resturangen!

Ni får halva kvällens bilder nu och lite fler imorgon :) Maten (tapas) på yayas var otroligt goda - rekomenderas! Alla blev typ mätta på förrätterna som bestod av grönskas- alt. kycklingwok och en fisk-soppa jag inte kunde äta. Sen fick jag en idiot-stark varmrätt men fick be servitören om mer kokosmjölk att spä ut med för det var så j*vla starkt. De som smakade började typ hosta, haha. Men gott var det!
Sen beställde dom in en efterrätt till mig men den får ni se imorn! :)

Notis till mig själv: Lägg in alla nya bilder på externa hårddisken!!

Nu är jag jättetrött så ska bara fixa lite med packningen innan jag och min ovän hostan går och lägger oss.
Nighty night <3

Inga kommentarer: