26 okt. 2011

All I want for Christmas!

Okej vänner, blogg-designen får vänta för jag har inte photoshop i den här döende manicken och min bror ockuperar sin dator genom att spela cs. och min fars mac har tydligen inget batteri. Kan dock vara så att han ljuger bara för att han inte vill att jag ska röra den...

MEN jag kan underhålla er med min önskelista sålänge (he he he):
- Eating Animals, bok av Jonathan Safran Foer
- Matens pris, bok av Malin Olofsson och Daniel Öhman
- En resa till Holland och mina vänner i jul
- Presentkort på CDon, om det är möjligt?
- Raggsockar, som alltid.

Sen vet jag faktiskt inte mer... Känns som om jag har allt annat i överflöd just nu förutom  bra böcker att läsa och gosiga strumpor, haha.



Min fina skapelse i paint.

Idag har jag annars hjälpt min lillebror med 2:a världskriget uppsats, rensat bland hyllor, lådor, korgar, papper, block, skolsaker och har typ gjort i ordning en flyttlåda med massa fint porslin som jag fått i presenter hittills, koppar, fat, bakformer m.m. som inte päronen vill ha i skåpen :P Det enda jag behöver nu är bestick.
Det har ju regnat hela dagen idag och jag har känt mig lite seg och nere så jag har faktiskt inte orkat mig ut. Tänkte ta nya tag i mitt liv imorn, kanske till och med ska gå och lägga mig nu så blir torsdagen längre? :)
Låter faktiskt som en bra idé. Här kan jag ju inte sitta och se på sport.

Nighty <3

Inga kommentarer: