20 nov. 2011

Got myself a job!

Wiie, jag har fått ett jobb!!!!!!  Är så himl glad och nervös men aahahhahhhhhhh helt galet!
Gick ju på en intervju tidigare i veckan på Walkers of St James som ligger mitt i smeten bakom Buckingham palace mellan Green park och Piccadilly circus och chefen skulle egentligen ringt mig igår så jag hade ju gett upp hoppet.
Men idag nu när vi var mitt uppe i vår fanatiska städning så ringer han, wiie! Lite förvirrad svarar jag ju såklart "ahreejosefine" på svenska, haha. Dum svensk. Han vet inte vad han har gett sig in på...
Nej men jag är så himla glad just nu. Vi har varit på IKEA idag och köpt massa smått bra-och-ha grejer så vi kan bo in oss lite. Det känns så gött att skaffa lite billig och bra förvaring som faktiskt skapar massa plats och ordning och reda så man sllipper stressa.
Åh lyxen med en egen garderob som det faktiskt är ordning i nu och sminket står i lådor och ah.. Massa bra.

När vi kom hem storstädade vi lite mer i badrum, toa och kök. Herregud.... Vilka konstiga människor det finns som inte städar eller liksom VILL torka ur handfatet när det liksom ligger ett lager damm över hela skiten? Tur att jag bor med två personer som är renliga av sig och jag tror nog vi kommer kunna hålla det fräscht nu! Heja oss, vi är så himla duktiga.
Men det är ganska mycket kvar här i lyan som måste göras men man får ta lite i taget, annars blir det ganska övermäktigt när man typ måste flytta in, organisera sig, storstäda, sanera och hej och hå....
Nöjd med dagens arbete i alla fall.
Och mitt i allt detta så ringer ju dessutom min nya chef med goda bedskep, ska börja på onsdag kl 11, omg!

Nej nu ska jag återgå till uppdelningen och all räkning ang. det härliga IKEAkvittot... Bababa, sen blir det mat, linssoppa hoppas jag, hehehehe, myms.

Måste uppdatera med bilder snart också!
Puss så länge :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

När jag flyttade in i en lägenhet med Aliette och en tjej till stod med mat kvar i ugnen, så himla vidrigt. Hoppas ni får det mysigt. Väntar med spänning på bilder!