26 nov. 2011

Love at last sight


Här är Mange och jag på Oxford Street under julshoppingen... För Manges del blev det en supersnygg blus och för min del blev ett par svarta pumps som jag ska inviga ikväll när vi är VIP på någon klubb i East... something something...
Usch vilken hemsk människa jag är som botar min ilska och gråt genom att bidra till konsumtionssamhället.. Stryk skulle jag ha... Men ja. Gjort är gjort.

Sen åkte vi hemåt efter Vickes casting och jag lagade mat, rotfruktsgratäng med tofu och rocculasallad, omnomnom.
När jag stod där i godan ro och skalade potatis invaderades vår lägenhet av massa snygga australienare som tydligen hade varit på Eurotrip med en van, och vanen bröt ihop i Schweiz och då flög de hit till London och kom till Clapham, vänner som dom är till vår kära roomie. Helt plötsligt gillar jag honom snäppet mer när han får hem en drös av snygga kompisar från down under.... Utekvällen lutar helt plötsligt åt hemmafest, he he he.
;)

Inga kommentarer: