21 nov. 2011

Party with Kamprad!

Haha, känner mig lite peppad efter lite feedback att bli en ännu bättre bloggare. 
Funderar starkt på att göra en ny blogg på engelska, känns mer rätt att ha en svensk och en engelsk än att byta språk på den här, saker och ting måste ju få ha sin nisch liksom.

Just nu så håller vi på och fixa duschen för just nu blir man enbart skållad när man står där då det är något fel på blandaren och kallvattenkranen men det låter som om det håller på att fixa sig!
Vi har även varit ute på promenad och handlat mat och sittkuddar till balkongen så man kan mysa där ute utan att frysa röven av sig, trevligt trevligt :)
Har pluggat på lite drinkpapper också men känner mig allt annat än förberedd, tur att jag har kvällen och en till dag på mig så jag hinner lugna mig lite innan jag ska börja jobbet, känns väldigt kul men som sagt också väldigt nervöst.

Handlat mat har vi också gjort och gjort upp om alla skulder så nu är allt ordnat på pengafronten också, blir ju alltid en massa mas i början men allt börjar lösa sig nu.
Ikväll blir det pastasallad till kvällsmat och kanske en liten kopp med IKEA-glögg i min nya IKEA-kopp. Eftersom jag sitter på Linets dator efter att ha skypat med min underbara mami kan jag ju bjuda på en fin bild: 

Made by Linet.
Nu blire mat, onnomnom!
Puss <3

Inga kommentarer: