19 nov. 2011

Pïccadilly Circus!

Sitter och lyssnar på piccaduilly circus sista dagen på hostelet för vi fick sms från hyresvärden att vi kan flytta in idag så vi ska dit efter fyra, wiie! ska bli gött att slippa rummet och att betala för internet och yadayada. Och slippa alla snarkningar och virus som flyger omking i rummet... Uuhhh.

Idag ska vi köpa en miljon rengöringsmedel och tillbehör till det på lidl och rengöra och superstäda varenda hörn av lägeneheten! Ser faktiskt fram emot att få torka ur kyl, skåp, dammsuga trappor och skrubba badkar. Det känns så himla värt det när vi faktiskt fiick en bra lya med balkong vid vårt rum, aaah! Jag funderar på om jag ska köpa något slags kaffegörar-utstyr... Typ kaffebryggare fast något billigt liknande så jag överlever dagarna utan dyr cappuchino ifrån Costa eller starbucks...
Längtar efter att få fylla min kyl med massa soyaprodukter och skåpen med linser, bönor och massa kryddor!  Gud så kul med massa små projekt :)

Nej nu ska jag överlåta datorn till Vicke, talk to you soon,
pusss <3

Inga kommentarer: