6 dec. 2011

Go to sleep little babe...

God morgon!
Har precis duschat och ätit frukost så nu är jag ren, mätt och go.
Ska snart iväg och jobba och kan ju tänka mig att det blir afd (all fucking day). Men vi får se! Ska i alla fall bli kul att ställa sig bakom baren igen, den här helgen har känts låååång! Men det är nog för att vi allihop har varit lite sega. Legat och dragit oss lite för länge. Men man blir så handikappad när man inte riktigt vet vad man vill göra, plus att allt kostar ju så himla mycket pengar. Då är det också praktiskt att jobba. Man gör inte åt några pengar.

Har funderat ut också vad jag ska ge alla mina kära i julklapp, bra steg på vägen! Får väl skicka hem ett bamsepaket eller så ganska snart så det hinner fram.

Nej, nu måste jag göra mig vacker.
Puss på er <3

Inga kommentarer: