15 dec. 2011

I miss missing you

Godmorgon!

Är lite seg idag, vaknade med huvudvärk och ska snart springa iväg till jobbet. Måste köpa frimärken till mina julkort idag! Men det borde jag hinna med :)

Igår var jag i Covent Garden med Rebecca hela dagen och vi hade det supermysigt, gick runt i second hand butiker och jag hittade lite smått och gott, dock bara till mig själv... Fikade lite och pratade massor. Sen kilade jag till jobbet där det var sjukt mycket folk som drösade in! Kul men stressigt. En man spydde dock - två gånger.. Det var INTE så coolt.
Sen har vi en lek på jobbet som heter "Secret Santa" som är typ som julklappslotteri där man drar en lapp med ett namn på och köper en julklapp till den, men man får inte ens skriva vem det är ifrån... Vet redan vad jag ska hitta på till en av grabbarna ^^

Idag har jag varit själv hela morgonen för att Lina och Victor har åkt till sina jobb, lyx att kunna spela musik och härja hur mycket man vill, wiie!
Nu ska jag göra mig i ordning :)

Puss på er <3

Inga kommentarer: