6 feb. 2012

Eating my day awaaay

Idag har jag och Victor var på veiwing. På världens mest underbara lägenhet. Det enda som var "fel" var att renoveringen inte skulle bli klar förän i mars och vi vill flytta nu! Sen var det även ett 12-månaders kontrakt som strulade till det lite... Vi vet ju inte hur länge vi vill stanna.... Åh. Jäkla skit, den var helt fantastisk.

Ahja. Smsade duden och skrev att om vi fick skriva på för 6 månader tar vi den på direkten men det blir nog svårt... Ska leta vidare snart med lite svensk choklad som sällskap som mami har skickat i samband med min medicin - Tack!
Tar ju Iberogast nu mot IBS-en som hjälper hur mycket somhelst. Känner mig lite beroende utav den men den hjälper mig som sagt så jag kan ha en vanlig vardag utan att känna mig superorolig i magen hela tiden. Fantastiskt, helt naturliga ingredienser har den också så det är bara växtextrakt.

Har även varit och handlat ost och ägg. Sen har jag lagat lasagne efter eget recept:


Såhär blev den, helt otroligt god. 
Hittade nämnligen gröna lasagneplattor i ett överblivet skåp här i köket och lagade lasagne med broccoli, blomkål och morötter, och såsen bestod av linser, soyamjölk och massa riven mozzarella och kryddor såklart, blev kanon! Har typ käkat upp en 1/3 del redan, haha. Så fet. Och sjukt mätt.

Inga kommentarer: