4 feb. 2012

I had my time

Har varit helt död sen jag kom hem från jobbet idag.
Har sovit dåligt några nätter plus långa dagar och mycket göra på jobbet tar ut sin rätt på kroppen. Har bara legat i sängen ikväll, kollat på film, ätit massa kex och ost och choklad och riktigt göttat mig! Får nog sota för det imorn dock, tror inte min mage gillar att jag missköter mig så, men ibland får man faktiskt unna sig.
Försöker hålla mig borta från socker för det mesta, förutom frukt och dricker i princip bara vatten (dvs aldrig juice, saft, läsk osv.) förutom kaffe och en eller annan te.

Pratade lite med älskade mami i telefon förut också, mysigt att höra hennes röst! Idag har det snöat här och det har varit svinkallt några dagar nu, usch! Gillas verkligen inte. Inne på baren där golv och väggar är i sten har jag frusit så mycket att jag jobbat i min kappa. Tack och lov att det kom mycket folk på fredagskvällen så det var varmt :) Har verkligen världens gulligaste stammisar, I Love You!

Förövrigt sitter jag och lyssnar på Slipknot, hur jag nu kom in på det... Letade efter låten "Kiss" med Prince, klickade och låten som kom var "Let the bodies  hit the floor", inte okej. Men sen fastnade jag lite i det träsket och har lyssnat mig fram till Slipknot efter många andra metal-band eller vad fan det nu är. Inte vet jag.
Varmt och gött har jag det i alla fall under täcket och uppblåst och mätt är jag. Känner mig så himla fet, hahaha.
Ne den här veckan har inte varit någon höjdare hälsomässigt men varje dag innebär en ny början och en ny chans. Jag ska ta nya tag imorn, man kan ju alltid försöka liksom, tanken som räknas och allt det där (som jag inte ens håller med om).

Nee. Känner att jag är världens mest ointressanta människa nu. Ska snart sova och träffa Rebecca imorn på Portbello Market i Notting Hill. Ska. Inte. Shoppa. Får. Inte. Shoppa..... fAtTiG!!!!!

Inga kommentarer: