31 mars 2012

She comes every morning.

Ah okej, det blev lock-in igår och folket ifrån Cavendish (hotellet mittemot baren) gjorde sitt bästa för att supa ner Nick, haha. De gjorde ett ganska bra jobb också, plus att Mat hjälpte till lite. Haha.
Så det blev nattbuss och så syndade jag igår, aaahhhhhh har sån himla fetångest för att jag köpte pommes ifrån Donken, så jäääkla onödigt och jag vill typ bara ta livet av mig när jag tänker på det. AARRGGHHH.
Man ska ju itne stödja sån skit?! Det är så sjukt jävla omiljövänligt! Har inte köpt sån snabbmat på flera månader, usch vad jag är besviken på mig själv asså. USCH!

Ne, skulle kunna gå på i timmar om vilken jävla skit snabbmaten är men det orkar varken ni eller jag.

Jobbade heldag igår, fredag, och hade typ inte ett enda missöde på hela dagen. Asså, jag älskar, verkligen ÄLSKAR mitt jobb. Skrattade så jag dog typ hela dagen. Sen blev det ju dessutom lite fest på kvällen, härligt, härligt!

Var lite bakis idag men det fixades lätt med en dusch så nu är jag fit for fest. Avskedsfest i Balham idag och underbara Louise kommer nog med, fan vad härliga människor det finns i varla asså. Är så lyckligt lottad med så många goa människor runt mig.
Jefferson Airplane är på youtube (<3) och locktången är på uppvärmning. Försöker förgäves få upp ett nytt profilfoto på facebook men det laggar sönderrrrr. Nu funkade det! Whiho!

Här har ni den. Ser så himla rockig ut i min nya supersnygga jacka. Loveit! Vintage och Retro ftw!

Inga kommentarer: