12 juni 2012

Bangers and mash!

Wiie, ny design! Får se hur länge jag nöjer mig med den här, eller snarare hur lat jag är innan jag orkar fixa en annan.

Har hantverkare i huset nu, hyllor skall upp på väggarna och lås skall upp på dörrarna. Tur var väl det att man fick besök för annars hade jag väl aldrig klätt på mig. Bara diskandet som står kvar på listan.

Funderar dock på vad att äta till lunch för idag börjar jag inte förrän fem. Har ju soyakorv så jag kanske ska köpa på mig lite potatis och soyamjölk och laga en vegansk version av den svenska klassikern "korv med mos". Har ju faktiskt både lingonsylt och rostad lök hemma (båda från IKEA food...). Får nog bli så.
Mer pålägg behöver jag inhandla också... Dock står fantasin otroligt stilla.

Ser väl himla mumsigt ut ;)

Inga kommentarer: