7 okt. 2010

.

Tom collins och French Martini är härmed mina nya favorit-drinkar.
Tom collins gjorde vi för första gången idag och den är gin-baserad eftersom vi hade gin-provning förut, superkul! Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om gin, men jag gillade faktiskt de flesta sorter. Det fanns en gin-likör som smakade lingon som jag och Moa gjorde en drink av genom att blanda i soda och lime, myms!


Tom collins gjorde vi med gin, citron juice och sirap (gomme), toppa med soda, and a dash of angostura och sen kan man ha i lite passionsfrukt, smakade hur fräscht somhelst! Värsta sommardrinken.


Efter skolan så åkte vi till Oxford Street och åt någonstans på en thai-resturang, skön omväxling från all fet pub-mat. Jag kommer säkert gå upp minst fem kilo innan jag kommer hem pga av all underbar MAT och all underbar ÖL! French fries, pizza, mozzarellaost... Grönsaker som gurka existerar typ inte här. Förutom i en drink.
Övervikt på planet höhö.


Nu ska vi ut och peppa underbara Johanna som jobbar ikväll, ska tvinga henne att shaka en French Martini åt mig (vodka, chambord och pineapple juice). 
Jag är så förvånad över att jag ändå mår så bra! Trots att man provar alkohol varje dag känner jag ändå att jag mår så bra psykiskt och fysiskt. Alla tar så bra hand om varandra och min kropp fungerar som den ska (förutom alla blåmärken..).
London's good for me!


Saknar J&J och mami <3 Puss på er, I Love You!


Till Linda och Alexandra; JAG ÅKTE FÖRBI CAMDEN HOTEL!!! Där vi bodde förra året på Edgeware road, haha. Såg precis lika fräscht ut som sist ;)


Sötaste Johanna med kurslitteraturen!


Anton, jag och Rehanna på vårt rum för några dagar sen :)





Inga kommentarer: