17 nov. 2010

I should be dancing.

Hm. Hm hm hm.
Det här är ett märkligt sammanträffande. Snart ska jag berätta om min ytterst menlösa dag men först: Det märkliga sammanträffandet.
Jag satt precis och kollade över sidan http://www.bloglovin.com/ vars funktion jag mer eller mindre upptäckt idag och då jag hittade den här bloggen: http://www.tantvarning.se/ som inspirerade mig till att själv sitta och påta i paint för att förbättra mina paint-skills (som om nu det skulle behövas men) och då ritade jag den HÄR bilden som beskriver mitt liv för tillfället.

Dator. Godis. För trånga byxor på grund av för mycket dator och godis.
När jag precis är klar och loggar in på bloggen har jag fått två nya kommentarer, varav en är från Lisa där hon skriver att jag är "fluffig". Fluffig? Och så sitter jag här med min godismage och förbannar mig själv för att min "gå-ner-i-vikt-efter-London-diet fullkomligt går i stöpet bara för att jag har världens vidrigaste sockerberoende och världens sämsta .. Heter det moral?
I alla fall ett skumt sammanträffande. Kanske Gud försöker säga mig något. "Josefine, fortsätter du såhär får du inte plats i lik-kistan när du dör förtidigt i diabetes!"
Synd då Gud att jag vill kremeras hehehe.
"Josefine, fortsätter du såhär får du inte plats i kremeringsugnen!" Tusan också... 


Nej, förlåt min råa humor. Jag har bara inte varit så social idag så det får gå ut över Intranätet istället för hos mina vänner.
För idag har jag varit osocial. Jag tänkte vara vettig idag men sen, tack vare Jacob, kom jag fram till att ovettig är mycket roligare att vara. Så jag har varit ovettig och inte gjort ett skit. Jag har skjutit upp tre av fem punkter jag hade på min agenda. Fast. Dagen är i och för sig inte över än. Och jag har faktiskt sökt ett jobb på greenpeace som jag blev galet sugen på! Från Mcdonalds till greenpeace, säger det er något om hur mångsidig jag är?


RAAAOOOWR! IM A DINOSAUR! Too.
That one's for you Rehanna <3

2 kommentarer:

Mimmi sa...

jobb for greenpeace? i sverige? som varvare eller vad?

Josefine sa...

Japp!