24 nov. 2010

Last christmas I gave you my heart.

Nu har jag julpyntat hela huset! Duktigt Jåssä! Sen har jag som sagt bakat pepparkaka och dessutom lyssnat på julmusik i cirka 4 timmar. Strukit juldukar och ställt fram alla möjliga tomtar så nu är det banne mig mysigt i mitt hus också.
Nu har vi precis ätit mat (dock inte julmat) och jag har precis druckit upp mitt kaffe och ätit bullar, selfmade. Levande ljus och "Slottsliv" på TV, haha. Vilken kärring jag börjar bli. Synd att jag inte kan sticka annars hade det ju varit fulländat.

Förresten, hur rolig är inte ICAs nya reklam med Jerrys kompis skiva? Blir så glad varje gång den går på TV, haha! Det bästa är ju slutet. Jag gillar julen!


1 kommentar:

Lindi sa...

Duktig du! :)
Vet du? Du ska få äran att bli min första följare till min blogg också! ;) Haha! Nu blev du väl glad?

Pusspuss Lindi