22 nov. 2010

They say time is the healer

Google <3
Äntligen har jag fullbordat dagens To Do: Kanelbullar! Kan man äta hur många såna som helst eller? Aaahh, det är så gott. Tänkte fota dem men sen hade jag minimaraton med Harry Potter-filmerna igen så jag fastnade och mamma plastade in dem åt mig. Snäll mami! Så nu ligger de i frysen :) Så ja, en till menlös dag medan jag väntar på samtal från Green peace. Tänker vänta med mer jobbsökande tills jag får svar av dem... Hoppas, hoppas, hoppas.


Ang. rubriken så längtar jag tills jag får byta min piercing. Börjar tröttna på läkringen nu. (Haha, råkade först skriva lökringen.) Får nog fråga om hjälp när jag byter. Skönt att det inte blöder eller något utan verkar läka bra, melike! Och ang. piercing överhuvudtaget; Tycker det är väldigt intressant när folk säger till mig att det är fult? Förstår inte riktigt poängen med att påpeka sånt. Det är inte för någon annans skull än sin egen som man gör såna saker som tatuering, piercing eller byter hårfärg. 
- Så, nu har jag fått ur mig det också. Fast å andra sidan är det väl bra att folk är ärliga men jag hoppas att ärliga personer inte säger andra saker de ogillar hos angående utseende hos andra människor. Jag tar det med en klackspark för jag trivs med mig själv men andra kanske inte gör det. 
Nej, jag ska inte bli moralisk och sentimental. Nu ska jag kolla klart på Top Model innan jag ställer mig på crosstrainern. Det programmet är ganska bra motivation ;)

1 kommentar:

Anneli Svensson sa...

Tycker det är asballt med piercing där, så kör hårt josefine! :)