23 nov. 2010

Cosy weather time!

Åh vilket mysväder! Hur mycket snö somhelst! Jag blir direkt super-girly och sitter och funderar på vilka kläder jag ska ha som ser lagom tomteaktiga ut samtidigt som dom är varma, samtidigt som dom ska vara snygga, men inte för eleganta utan mysiga, och vilka färger, fast inte rött, det är way too much, men grått funkar...
Haha. För att inte prata om vilken frisyr man ska ha? Flätor kanske? Ska man börja med tomteluva kanske?
Dagen för mig börjar alltid när jag är påklädd, inte med frukost eller något annat utan när jag är påklädd och har fixat håret. Smink kan det vara lite si och så med, jag känner aldrig att jag måste sminka mig innan jag går ut, men jag är lite fåfäng med mitt hår. Gud, på tal om det måste jag boka klipptid! Brb.
Yes! Kipptid kl 13:00 hoy! Gud vad roligt :)
Då måste jag sluta sega och klä på mig! Sen kl 15:00 ska jag fika med Matte! Mys :)
Kolla in den blivande sjuksköterskans blogg: http://matheaau.blogspot.com/

Hörs sen!

Inga kommentarer: