27 dec. 2010

Can I call your heart "a place called home?"

Snart ska jag iväg till Laxarby på glöggparty utan glögg - längtar!
Ska bara sätta på mig en liten klänning och sen packa in mig och min lilla överraskning i bilen innan jag drar iväg och köper trisslotter och hämtar Alexandra och Linda. Snälla Gud ge mig en lott med massa pengar på! 
Hur kul hade det inte varit att vinna seriöst på en trisslott någon gång? Typ 10 000 kr? Asså, wow vad roligt det hade varit. Mina pengar hade gått till en mac-dator dirr.
Tänk en macbook pro, eller varför inte en air, för 25 spänn, sjukt värt.

Trisslott av vanlig sort - Nitlott.

Bilder kommer, jag lovar. Ska bara komma över jobbighets-hindret som kallas USB-sladd.
Just det. Måste ha med kameran till Eve också. 


Imorn blire mellandagsrea med mamma. Jag måste vara galen. Mellandagsrea är typ det värsta som finns - Too Much People. För långa köer. För mycket hets. För små eller för stora storlekar. Bara fula färger kvar.
Men. Jag lever på hoppet. Kanske kanske kanske finns det några snygga kängor kvar, någonstans.

Inga kommentarer: