19 dec. 2010

Hello update

God förmiddag i vinterlandet!
Är som sagt hemma i Sverige nu och det känns bra att komma hem till familjen lite. I fredags var jag på fredagscafé i församlingshemmet och väntade på pappa när de spelade där och Ebba och jag pratade lite med Elin och alla mina gamla konfirmandledare som var där. Ebba stannade väl typ hela kvällen men jag var dödstrött och åkte hem med pappa runt halv tio, sen somnade jag runt halv elva på mammas axel, haha.

Lördag var det julklappshandling i Karlstad som gick otroligt bra måste jag säga. Tog dock lite längre tid än vad jag hade förväntat mig men alla städer blir verkligen mindre ju större man blir! (Och ju mer man varit där.) Nu finns det ju inga roliga affärer i Karlstad ens? Ahja. Jag hittade i alla fall det jag skulle ha och så fick jag träffa Andrée! Tusen plus i kanten :)
Väl hemma funderade jag på att dra till HC, hälften av alla mina underbara skulle ju dit men det var Dead By April som spelade och dom är jag väl inte ett superstort fan av direkt, plus att jag måste spara mina sista slantar innan jul... Men jag hann faktiskt inte fundera så mycket för jag somnade framför Narnia-filmen strax efter åtta, haha. Jag som ville se slutet! Men icke. Sen sov jag som en stock i över tiolv timmar, vaknade runt halv nio och skulle nog kunnat sova ännu mer... Men planeringsfreak som jag är tänkte jag att det var lika bra att gå upp så jag kan sova inatt för ikväll ska jag tillbaka till Oslo och så blir det jobb på måndag!
Vet inte riktigt var men det är i alla fall i Majorstuen där jag bor, skönt.

Idag söndag har vi julpyssel med massa godisverkstad och julklappsinslagning, packning inför veckan och tvätt. Inte så juligt men det får stå i pysselkategorin...

Nu ska jag kolla till min kola, pusshaaaaj <3

Inga kommentarer: