15 dec. 2010

It tastes like sunshine

Hej!
Tänkte bara säga att jag lever. Har legat hemma och vilat hela dagen efter jobbet och kollat igenom två filmer, duschat och ätit sjuuuukt mycket mat. Har varit hungrig hela dagen? Börjar nästan tro att Gud har planterat en second Jesus inuti mig som cravar sjukt många riskakor med ost på... Fat Jesus. Fat Josefine. Vilket gullig duo vi kommer bli. Jag som vaggar fram med min lilla michelin-Jesus i famnen så där lagom till jul. 
Gött, då har man världens julklapp kirrad då, jag har fixat frälsning åt oss alla. HALLELUJHA!
Amen.

Bra dag på jobbet som vanligt, kände mig inte så dålig när jag väl var där. Innan jag började arbeta blödde jag dock lite näsblod :( Och har haft ont i halsen och varit snuvig hela dagen men jag hoppas det går över snart. Inbillar mig att min kropp behöver alla kalorier den kan få så den orkar kämpa bort bacillerna höhöhö.

Nej. Nu ska jag faktiskt borsta tannsebissarna och gå och lägga mig framför den-däringa-filmen-av-han-som-skrev-da-vinci-koden-fast-det-är-ett-rött-fodral-på-filmen. 
Änglar och demoner heter den ju.
Upp och hoppa kl halv sex imorn - härliga tider. Snart julafton också ju.

Tyckte jag och den här snubben var så lika. Lika fräscha och så liksom. 



Inga kommentarer: