16 dec. 2010

Another day for you in paradise

Känner mig olagligt tantig när jag sitter och dricker kaffe och lyssnar på Phil Collins.. Men varför inte tant. Tanter kan väl vara coola? Det är i alla fall sjukt skönt med lite chill 80-talsmusik såhär efter en dag på jobbet, höhö.
Ahja. Eftersom det är min blogg ni läser vill ni väl höra (läsa) lite om hur jag mår:
Jag mår bra. Förkylningen är under kontroll. Har ätit jättemycket multivitaminer, ipren och massa frukt och bär så jag snart ska bli frisk igen.
Jag ska hem imorn kväll - MAMMA, PAPPA! <3 Hem och kosa och handla julegaver. Blir grejt det.
Jag ska tillbaka till DnB Nor efter ferien, ska börja jobba hos dem igen 3 januari så ska jag prata mer med Adecco imorn om hur jag ska göra nästa vecka och i mellandagarna - om det är någon idé att åka fram och tillbaka liksom.. 
Jag smider blogg-idéer. Om design och inlägg. Funderar på att berätta lite mer om mig själv. Jag känner mig så himla ytlig hela tiden. Men samtidigt är det ju svårt att veta vilka som läser en blogg, det kan ju vara vem somhelst. Fast samtidigt ska man ju inte skämmas över sig själv och det gör jag ju inte... Fast, men, om, skitsamma. Ni får gärna skriva blogg-tips. Jag tänker och tänker men vill ha något konkret förslag! Uppmaning, folk!

Inga kommentarer: