21 dec. 2010

No hunny but I'm home

Sitter och lyssnar på någon konstig musik som Mimmi har lagt upp till Ann på Spotify. Jag kokar soppa och surfar runt lite på nätet och måste efter "middagen" verkligen sätta mig ner och planera min dag imorn. Just nu känns den helt kaotisk fast den inte ens inträffat. Då är det fel att döma den.
Jag kan ju inte säga att den kommer bli jobbig men jag känner mig lite stressad. Men jag borde inte använda negativa ord. Jag vända på detta :) Och vad är det värsta som kan hända om allt inte går ihop?
Det är frågan. 

Jag fick i alla fall mitt skattekort idag - Äntligen! Det betyder att jag äntligen kan få ett kontonummer på banken
- Vilket betyder att jag måste fixa kontonummer imorn.
- Vilket betyder att jag måste SPRINGA till banken efter jobbet imorn (den stressiga delen nummer 1)
- Vilket betyder att OM jag hinner till banken måste jag rusa vidare till Adecco med skattekort, kontonummer och timlista innan de stänger (stressiga delen nummer två)
- Sen måste jag bara få med mig själv och helst min väska på bussen. Sen så.

Sen så borde jag kunna sitta stilla och luta mig tillbaka. Helst borde jag väl ha något att äta där emellan men lite brist på mat har väl ingen dött av (vi snackar I-land här folk). 

Åh vad jag längtar hem - Det är JULAFTON på fredag och på lördag ska jag ut med typ 90 % av alla mina kompisar som bor i Dalsland. GUD VAD JAG LÄNGTAR!


Inga kommentarer: