12 dec. 2010

Petter?

Petter? Hiss eller Diss? Det är nog dagens fundering.
Fundera kommer jag ha myyyckeeeet tid över till idag i alla fall. Ebbis drar snart till simskolan och ska ha babysim och jag ska försöka ligga här i lägenheten och bli frisk. Börjar känna mig förkyld och det suger när man jobbar i kök...
Det var i alla fall sjukt kul att träffa grabbarna igår, man fattar inte hur mycket man saknat folk förrän man träffar dom igen. Och wow vilken fin lägenhet dom hade fått tag i! Hur stor somhelst! Kändes typ som att gå in i ett slott haha, valv över dörrarna och skåp så högt upp mot taket att man inte ens kunde nå dom, nyrenoverat och nya vitvaror och TVÄTTMASKIN på toaletten! Jävla lyxlirare... ;)
Där satt vi i alla fall och snackade lite innan vi skulle till något ställe i Oslo, och såklart gick vi vilse, fick fråga oss fram, halka omkring och kolla på kartor innan vi hittade haha. Och då vare såklart 20-årsgräns som över allt annars i Oslo, var går man ut här om man är 19 år och 8 månader? Google here I come.

Tillslut kom vi hem i alla fall, vi måste ha gått i säkert en timme igår haha, men det är säkert bara hälsosamt. Annars sitter jag mest och funderar över framtiden (sommaren). Tågluffa? Jobba på Mallorca? Stanna kvar i London? Oslo? Chartra med familjen? Älskar att surfa runt på nätet och bara drömma sig bort om allt man faktiskt KAN göra. Helt otroligt.

Idag blire nog chill med lite promenader, foton och städning. Ska försöka få tag i familjen också för jag behöver mitt IBA-nummer från banken.
MAMMA OM DU LÄSER DETTA: Maila mig mitt IBA-nummer!! Jag vet inte riktigt var det ligger med det är på mitt rum någonstans, du kan väl leta upp det åt mig så jag kan få pengar för jag är fattig som en lus och jag behöver ju äta mat här i Norge (=oförskämt dyrt).

Supergod yoghurt! Dagens frukost :)

Inga kommentarer: