31 jan. 2011

Hunny Junkie

Har fått musiktips av finaste Mimmi som nu befinner sig i Österrike: The tallest man on earth. Lagom mys-musik med fina texter. Lyssnar just nu. Det borde du med :)


Måndag har i alla fall gått väldigt fort. Och jag fick en trevlig överraskning då jag upptäckte att jag hade 900 kronor mer på kontot än vad jag trodde. Plus att jag får lön på fredag, hähä. Nu börjar det rulla in, härligt!
Dock ska jag ju till London på torsdag men det får gå. Jag behöver en liten minisemester och jag vill verkligen träffa alla som jag inte sett på så länge! Och ungås med Lina, Moa och Petra, mums på dom, dom är goe!


Har även insett att jag känner mig mycket mer utvilad efter helgen då jag varit hemma. Den här måndagen har känts bäst på länge. Gick och sjöng och kände mig så lätt i kroppen och i huvudet. Dagen gick fort också, det gillar vi. Bara två hela dagar tills jag kommer hem igen, haha. Det känns bra :)
Måste dock packa upp min väska HÄR. Den ligger ochn stirrar elakt på mig. Men jag laddar faktiskt inför Zumba här. Känner mig tyvärr lite förkyld dock. Har ont i halsen sen igår och är tät i bihålorna, men jag måste ju gå idag för att se om jag får min premie och dansa till Jai Ho-låten! 
Vila kan jag göra imorn, eller i London (not, men vi kan ju låtsas).


Känns inte som om jag har så mycket att skriva. Vill sjunga och spela gitarr men jag har så ont i halsen :(
Tusan.


Kan någon fixa ps åt mig, var så snill?

Inga kommentarer: