31 jan. 2011

If there is something we believe in

Hah, kom på en grej att skriva.
Jag har köpt en sparkdräkt. Dvs. en onepiece. Knallblå och jag ser ut som en bebis, haha. Sjukt nöjd. 
Sparade 400 kr, 499-99:- så jag är nöjd. Lika bra att köpa den för
1) Du lever bara en gång - Gör det! Gör det!
2) Har jag gått och tänkt på något länge är det lika bra att bestämma mig för det ena eller det andra.
3) 99 kronor kändes inte så dyrt när jag upptäckte att jag hade mer pengar än vad jag trodde.


Typ en sånhär, fast utan märke, för min är fake. Och billigt fake är helt okej den sista måndagen i januari.
Ska banne mig göra en rip-off på den här bilden, haha.


Ska förresten på Håkan Hellström också den (vare 28:e?) april, ahja, någon gång efter min födelsedag iaf, i K-stad med min älskade ÄMY, kommer äga! Längtar!

Inga kommentarer: