28 jan. 2011

I just want to remember how it felt.

Smidig fredag, "akkurat" som jag planerat. Härligt.
Fick dock jobba över lite men det var lugnt, man måste ju vara lite snäll på fredagar också. Gick hem i solskenet. Hade tänkt att ta trikken men den var slow. Sen så tänkte jag att jag skulle hoppa på vid nästa hållplats men så glömde jag bort det. Mina tankar körde rally i huvudet och benen gick av sig själv.
Snart ska jag hem till kära lilla Bengtsfors och, mina älskade vänner, jag har bestämt mig för att dissa Kiddown. Orkar inte köra 2-nighters (för det blir det i London, trust me) och jag vill helst bara ligga hemma i soffan hos mamma och pappa <3


Måste verkligen ta tag i packandet också, fy satan vad tråkigt.




Det här är min "packning" vs Ebbas, prydligt ihopvikt och STÄNGD väska. Frågan är hur jag ska få ihop detta. Bokstavligen.


Träningsvärken är med idag också, hej på dig i lår (baksida, framsida), triceps, axlar, nacke (?), nedre ryggen. Haha. Varje gång jag skulle böja mig på jobbet höll jag på att fastna på huk. Och trappor kan vi ju tala om att det går väääldigt långsamt att gå uppför, HÄRLIGT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du alltid engelska rubriker som inte har nåt med själva inlägget att göra?

Josefine sa...

Vem säger att rubriken måste ha med inlägget att göra? Min blogg - Mitt sätt.