28 jan. 2011

Cocacola cowboys






Bara för att jag är så söt och glad idag ;)
Lagom rödmosig efter promenaden också. Kallt ute.
Ett säkert tecken på att Josefine är glad (eller koncentrerad) är att jag sjunger. Idag gick jag till och med och sjöng på "Waterloo", och då måste jag vara väldigt glad. Inget emot Abba, typ Sveriges stolthet (det och tändstickan), men huuuur tråkig är inte den musiken? Ut-tjatad i typ 40 år. Förlåt mig alla Abba-fans men när man haft ett Abba-freak till morsa är man galet led på den jävla musiken. Plus att gubbarna är gamla och schletne nu. Och var är den feminina delen av bandet? Dom verkar ju har gått under jorden. Nej, så kan vi inte ha säger smygfeministen.
NU ska jag packa. Jag SKA. På med Imperiet och så kör vi.


Vad heter russin på engelska? Jag har världens blackout!

Inga kommentarer: