31 jan. 2011

I know where you are and I know you'll stay

Hej bloggeeeeeeeeeeeeeeeen. Och hej alla folk som läser! Ni blir fler hela tiden ju :O Hur går detta till?
Sjukt kul i alla fall :)
Just nu sitter jag och myser i min sparkdräkt och äter falafel och nudlar ihopgeggat med massa grekisk yoghurt och självklart pesto. Känner mig inte alls barnslig. Nejdå.
Kom på mig själv förut med att tänka att jag verkligen borde lära mig att äta med kniv och gaffel. Bra där Josefine!


Fick i alla fall min goodiebag på Zumban, kul! Fick en gosig flis-mössa med Elixialoggon på, en knallrosa handduk och en vattenflaska, åh jag älskar presenter! Kul att Ebba ville följa med också, min fina Kristina är sjyk :( Har feber och hela köret så hon blir hemma imorn, vilket = baguetter för Josefine.. Baah. Men det ska vi nog fixa. Känner mig så pigg och glad trots förkylningen, det var lite jobbigt på träningen dock, det kändes att man inte var heeelt frisk i kroppen men i huvet är allt bara bra.
Taggar inför London!


Bilder på mysdressen får ni väl någon dag när jag känner mig kreativ. Annars kan ni väl komma hit och mysa ^^
Nu har vi forskat om choklad och ska ta tag i upp-packningen, puss på er :) Sleep tight.


Lite mörk choklad om dagen är bra för magen (och hjärtat).





Inga kommentarer: