25 jan. 2011

No more stitches on the dress

Puuh. Här sitter jag och samlar kraft i det annalkande mörkret.... 
Är så gaaaleeeet trött. Underbart att det dock fortfarande är ljust ute. Och att msn finns.
Och hur underbart är det inte att jag ska flyga till London med Petra som fixar och donar? Och att jag ska hem till helgen? Ah, bara gottar mig. 
Längtan är en skön känsla när man vet att man kommer få det man vill ha.
Typ. varm mat. Som jag ska laga helt själv. Pastagratäng. Jag vet att den kommer bli megagod bara jag orkar göra den, höhö.
Åh. Borde verkligen ta mig i kragen dock. Det är lite småsaker jag måste fixa. Typ mat. Haha.
Och CV. 
Och ringa banken. 
Varför är det alltid småsaker som känns jobbigast?


Gud vad skönt att allt löste sig så smidigt ang. London. Jag är så lycklig över att få ett litet jobb-break. Herregud vad vek jag är. Helt slut efter bara en månad. Och såhär ska man hålla på tills man dör? Fy fan vad menlöst.
Tur att jag har såna bra tjejer som tvingar med mig på saker och löser mina problem :P











Inga kommentarer: