25 jan. 2011

Wheres the rock and roll?

Ja det kan man fråga sig. Är så himla trött så jag tror jag dör. 
Funderar på att gå och lägga mig och sova men klockan är liksom halv åtta. HALLÅ?
Har legat och löst korsord som en annan kärring, och fryst in mat haha. Så nu slipper jag laga till imorn, ekonomiskt. 
Det är det största fördelen med att jobba i kök - mat på jobbet, så man slipper laga lunch. men samtidigt är det svårt att få matro. Gott mot ont. Hm.
Får inte glömma datorn till helgen. Den måste hem så jag kan bli av med the grudge som bor i mikrofonen så jag kan snacka på skype! Baah.
Sen får jag inte glömma mitt pass till London... 
Och hur i helvete hade alla tänkt sig att jag skulle orka med Kiddown till helgen när dom spelar på fredag? Herregud. Funderar på att köra och dricka massa cola hela kvällen... Hälsosamt. 
Ahja, det löser sig.


Godnatt från tanten <3



Inga kommentarer: