26 jan. 2011

You know I want you so bad

Ne-ee. Nu är jag jättesur.
Här har jag kämpat och hållt igång i tre veckor, tränat minst tre gånger i veckan. Och vad visar vågen? TVÅ KILO MER? Jag vägrar och tro på den. Jag vägrar. Kalla mig löjlig eller barnslig eller vad ni vill men jag tänker INTE lita på den vågen för isåfall är det ju hemskt. Jag tränar ju främst konditions-träning för att jag vill gå ner i vikt igen? Hallå? Det kan ju inte stämma? Jag tycker inte det ser ut som om jag gått upp två kilo iaf :(
Usch usch usch!


Bara för det ska jag styrketräna.


Åh, jag som ville ha semla när jag kom hem :( Fan.


Jäkla våg. Ni borde utrotas!

2 kommentarer:

. sa...

Basic rule kring träning: Första veckorna går man oftast upp pga av att blodmängden i kroppen ökar, samt att vatten binds i musklerna.

Kroppen kan få alla möjliga konstiga idéer. Den kanske "inte tycker" du är i behov att att gå ner i vikt och istället bara bygger muskler

Josefine sa...

Okej.. Nu känns det lite bättre :) Tack!