24 feb. 2011

Get the cold out of my house

Herregud. Ebba är heeelt i extas. Mina öron har seriöst tinnitus för 20 veckor framåt nu tror jag.
Hon har skrikit av glädje i typ 3 timmar ända sen vi fick veta att Hellner tog guldet och en annan svensk brons, whiho.
Var ju som sagt på ceremonin och det var ganska mycket folk! Någon som såg den på TV:n? Vi var där med tre norskar som tjöt järnet när Marit Björgen kom upp på pallen, eller ja. Alla norskar i hels fucking Oslo tror jag skrek, haha. Nästa gång jag ska gå på sånt här blir det konsert-mode med öronproppar och lite alkohol tror jag så jag pallar trycket ;) Trevligt var det i allafall och kallt som satan såklart. Har tinat upp lite nu med Chai-te och ost-smörgås, myms!
Nu ska jag snart sova, upp tidigt imorn och jag ju vara beredd på massa skid-prat. JAG ÄR REDAN TYP TRÖTT PÅ DET. Hur ska jag orka två veckor? Varför är inte jag som alla andra Ärtemarkare - Ni är ju helt galna, jag vill också vara galen och gilla skidor, särskilt nu när alla är super-engagerade.. Jag är verkligen nollställd. Eller. Jag trodde inte jag var det förrän jag jämförde mig med Ebba :D Då är hon hundra och jag noll. Hm. Hoppas jag kan bli i alla fall 20 % intresserad. Målarfärg och flagga ska jag i alla fall ha på lördag! Och ännu varmare kläder!


Nu blire sängen.
Puss på er. Hoppas ni hade det mysigt i TV-soffan. Jag såg ALLT coolt på universitetsplaten L-I-V-E. Jag känner mig lite cool. I'm with. Jag är där när det händer. Typ som superman.


Godnatt <3




Te <3

Inga kommentarer: