21 feb. 2011

I walk into the sun

Hello world!


Igår när jag åkte med Johannes hem lyssnade vi på massa bra musik så nu har jag hittat lite nya band och album att lyssna igenom, kul! T.ex:
Tiger Lou
Kaizers Orchestra
He is we (fast det var Kristinas tips)


Gott gott.
Halva måndagen är klar också, sjukt nice. Älskar att ha träningen att se fram emot på måndagar för då får man inte den dumma ångesten. Idag blir det roddmaskin som uppvärmning innan Zumban, och sen ska jag duscha och hem och äta. Har beslutsångest mellan om jag ska laga grönsaksgratäng eller bakad potatis... Hm.


Känns bra att vara tillbaka i alla fall. Känner mer och mer hemma för varje vecka. På gott och ont. Men alla säger att våren och sommaren här i Oslo är fantastisk så jag är glad att jag ska få uppleva den :)
Känns faktiskt lite vårigare nu när det är så mycket ljusare! Redan ljust till halv sex på kvällarna nu ju, helt underbart. Fågelsång varje dag och mindre snö - yes! Snälla fortsätt såhär nudå... Jag orkar inte med värsta bakslaget med 20 minusgrader och snöstorm nu liksom.


Dagens Girly:
Har handlat ny mascara! Och ny ögonskugga! Som jag har längtat. Jag köper smink så galet sällan så när jag väl gör det svider det inte lika mycket även fast det är dyrt. Men jag kör på maxfactor och det är ju inte världens mest exklusiva heller. Men helt okej grejer. Tycker dock alltid mascaror failar efter typ en vecka men nu ska jag inte klaga.








Sista bilden snodde jag från någon annas blogg, sorry. Men den paletten är det i alla fall. Dock är ögonskuggorna från Isadora, dom är så himla fina med skimmer och grejer, längtar till att få testa dom imorn haha. Hej tjej ^^


Hörs kanske senare om jag inte kosar ner mig med en film och go mat ^^
Puuuuuuusss <3

Inga kommentarer: