27 feb. 2011

Join the joyride!

Härlig bakissöndag utom ett visst litet missöde. Vi människor är så konstiga som har så lätt för att bli arga. Är andra djur likadana? Och varför blir man ens sur? Det måste ju ha något med att skydda sig själv att göra?
Nej. Nog om det. Mer om andra grejer!
Har gjort allt på min to-do-list idag, underbart! Har tagit igen flera dagars missad styrketräning, diskat, bakat, städat, tvättat, lunchat, bloggat, kollat skidor, skrivit brev, sminkat mig och nu ska jag klä på mig för att gå om typ 10 minuter.
Det som är bra med att göra saker är att man slipper tänka så mycket, det som är dumt är att tiden går jättesnabbt, redan halv sex herregud! Och jag har inte varit utanför huset!
Men nu ska jag som sagt snart iväg, få lite dagsljus (för det är fortfarande ljust!) och en välbehövlig ner till National för att möta Johan :)


Tänkte kanske se på medaljutdelningen nere på stan men sen failade ju Hellner så det är nog världens norska och ryska glädjeyra där nere vid Universitetsplatsen så jag dissar nog det, haha ;)
Ska förhoppningsvis få i mig lite resturangmat istället, gud vad jag skämmer bort mig själv. Har verkligen haft en toppenhelg.
Tack Ebba för att du är så himla fin och gör mig så glad <3


Och mamma och pappa - jag saknar er, och älskar er otroligt mycket, ville bara säga det. 
Nu ska jag dra på mig jeans, Adios Amigos!


<3

Inga kommentarer: