28 feb. 2011

Time to steal the day

Vad knepigt, och lite orättvist, det känns när alla småungar där hemma i Sverige har sportlov.. Hm. Jag hade också gärna varit ledig lite... Men arbetsdagarna brukar ju som tur är gå ganska fort :) Undrar om det blir mycket gäster idag för förra veckan var jäätelugn då även Norge har "vinterferie" som det heter här.


Hade i alla fall en jättetrevlig kväll igår. Och hela dagen i sig var jättehärlig och jag fick som sagt gjort en massa saker. Klockan sex mötte jag Johan utanför T-banen och blev bjuden på kina-resturang. Även den här resturangen hade hur häftig inredning som helst med en liten bro (!!) som man gick in på över en en typ, fiskedamm. Sen hade de lite små fiskedammar lite varsom helst och alla i personalen snackade kinesiska.. 
Anyway.
Fylld av positiv energi igår kväll och idag i alla fall!
Nu ska jag fräscha till mig så vi får höras mer sen, klockan är redan 1 minut över sex - AHHH!
Idag ska vi även fira Fredrik på jobbet och jag har bakat banankaka som jag inte smakat på än, spännande!


Puss på er, 
döm inte dagen efter hur den började, om den började dåligt ^^

Inga kommentarer: