21 feb. 2011

Wake up and act braindead

Åh min gud vad "He is we" är goa att lyssna på. Perfekt musik ju, tack Kristina!


Tänkte mest skryta lite, "he-herm".
- Jobbat (enligt vissa sägs det att man förbränner 300-400 kalorier i timmen på ett "rörligt", "aktivt" jobb)
- Gick hem
- Gick till gymmet (och hem vilket innebär ca en timmes promenad idag)
- Roddmaskin 20 min - Herregud vad jobbigt det var! 
- Zumba 60 min


Så himla kul med Zumban nu när man börjar kunna de flesta danser, man kan verkligen ta ut sig på ett helt annat sätt och jag blir verkligen helt svett för det är liksom ingen vila på 60 minuter, skaka rumpa non stop!
Plus att det är väldigt gött att värma upp på en maskin innan, som idag, rodd. Eller crosstrainer, man orkar liksom det eftersom det inte är tunga vikter eller annat man tränar med utan bara din kropp och konditionen.
Har inte gått ner ett enda ynka kilo i vikt men känner mig i alla fall inte lika degig längre utan har nog börjat få lite muskler förhoppningsvis. Äter dock som en häst men eftersom vågen står still är det nog ett bra tecken.
Längtar tills det blir sommar så man tillbringar mer tid ute än att sitta inne och frysa hela dagarna (för jag, man fryser fast man är inomhus. Norge är typ Nordpolen nr. 2).
Hade gåshud hela dagen på jobbet och Ebba sitter bredvid mig och huttrar stackarn.


Imorn blire crosstraining och sen får vi se, redan tisdag imorn ju, folkens! Göttans!


Nu ska vi styrketräna här hemma. Ebba ska ju ha rutmage till sommaren hon, vilka krav... Jag orkar inte :D Jag är bara nöjd om den inte hänger alldeles för mycket över jeansen ^^


Puss och godnatt på er <3




Snow at home.





2 kommentarer:

Thomas sa...

Paranoid Psychos.Den har jag aldrig haft.Diagnosen fick jag av Dr.Katz på
Mariefreds Sanatorium 1975 cirka.Då hade jag blifvit opererad av Dr.Kroon d.ä. före
att jag "ryckte in" i Militärtjänstgöringen.Det vart just under rehabiliteringen,innan
jag åkte till Kristinehamn/ Artilleri Regemente N#9 5:e Kompaniet,som jag blev vittne
till ett mord på en ung kvinna 10-12 år gammal,kanske 11-14 år.Detta vart tydligen
Ingemar Josefssons dotter,som Walther Kegö,höll för mun och näsa på,mitt framför fönstret
och sedan körde han ner henne mellan fönsterbordet,så det skulle se ut som om hon kvävts
genom att ha ramlat ur sängen genom öppningen i bordet.Men jag ropade till Walther
"vad i helvete sysslar du med!!!!!!!" Jag ropade efter personal,och Walther raskt väsande
åt mig om jag knystar om detta skulle han mörda HELA MIN FAMILJ.Han är kapabel till detta.
Att jag förträngt hela saken,ända tills Chefen på Fartygsisolering AB,sa till mig efter
jag fått FRISEDEL från Militärtjänstgöringen,och jag träffade faktiskt Ingmar Josefsson
som förlorat sin Dotter på detta nesliga vis,jag träffade alltså Fadern till Flickan på
ett arbete jag fick efter min Operation? Eller vart det efter min Öronoperation?
Minns inte en Sköterska sa i varje faLL TILL DEN MÖRDADE
FLICKAN STRAX EFTER kEGÖ TRÄNGT SIG UT..."Men HerreJesus min Skapare,vad har han gjort
med den Stackars Oskyldiga lilla Flickan".Kegö hade Kostym minns jag,jag skulle nog
känna igen både honom och kostymen,fast detta vart mycket länge sedan...
På Heder och Samvete Thomas "Escargency" Kallmyr,N.Hamngatan 11B,45130 Uddevalla.
Jag såg även tidigare ett U.F.O. 1971 i November vid VINDÖN-det vart många som såg detta.
Men även 1974 såg jag ett foto som 1968 togs av 14-åriga Marija BERNADETTE Peraic.
Hon visade detta kortet till mig 1974 i Göteborg.Hoganders Dotter i Lysekil vet vem Marija
Peraic var.Hennes släkt vet om GETEN PÅ LENAS HOLME-och att både Grönberg,Liechtenstein
Siljehög och Ragnesten,samt Walther Evert Kegö gör sådana grymma saker utan eftertanke.
HOGANDER är bra. Men M.B.Peraic tog sitt lif.Hon blef 42 år,1996-hoppade från en Landsvägsbro.
Ned mot en Framrusande Långtradare.Lefvde 20 minuter innan Ambulansen kom,och bad
Långtradarchauffören sluta spotta och svära åt liket.Hon vart ECT-torterad av Dr.Lundberg
på Sankt Lars i Lund.Janne Josefsson gjorde en Dokumentär om PATIENTKOMPISEN till Marija.
Electric Cardiographic Therapy-dvs ECT-Tortyr.Kortet visar hur Walther Evert Kegö 451126-3339
skjuter Robert Francis Kennedy i Nacken,strax efter att Sirhaan-Sirhaan påskjuter Robert
Framifrån.1994 kommer Marija att försöka FOTOGRAFERA samme man,hon 1968 den 5 juni tog
Knivskarpa Foto på. Men 1968 vart Walther Kegö klädd i Mörka Polisuniformkläder....
Han svär äfven på både Svenska och Tyska åt Marija,både 1968 och 1994

John sa...

Oh laddergoat! you so random.