24 feb. 2011

Watch me step on the train

Tänkte skriva om mina tankar. 
Men så tänkte jag att det kanske ni är trötta på?
Att höra typ 10 % av allt som flyger igenom mitt huvud?
Eller. Läsa, snarare.
Sen tänkte jag att det måste ju vara måttligt irriterade att läsa om mina jobb-dagar. Dom är ju typ likadana ändå.
Vissa går snabbare, lättare, bättre, och andra går långsammare och sämre. Typ.

Så jag tänkte. Vad ska man skriva i en blogg om man inte skriver det man tänker. 
Då får man skriva det man gör. 
Men om man gör samma sak hela dagarna då?
Tur för er att jag har en lösning på ALLT.
- MAN GÖR EN VIDEOBLOGG!
Fast nej - Inte fjortis-stilen. Jag tänkte vara galet mogen och lägga upp en film från VM-invigningen igår.
Men går den att ladda upp? Nej.


Jag orkar helt enkelt inte stöna idag. Idag är jag som en... Filt. Jag är bara snäll och mjuk och varm. HAHA. Fy fan vad sexuellt anspelande det lät. Det var inte meningen. Jag försökte bara likna en filt. En sexig filt...



Randompic. Sol typ.





Inga kommentarer: