23 feb. 2011

Glorious

Nu har jag och Ebba precis sett på VM-invigningen. Eller ja. Sett och sett. Vi HÖRDE. Eftersom alla jäkla norrmänn (och kvinnor!) som var över två meter skulle stå framför mig. Kul. Tack. 
Men jag var i alla fall DÄR och det är det som räknas så jag är nöjd :D
Har tagit lite bilder också och Ebba har filmat så detta ska vi försöka få upp inom en snar framtid, som jag säger med allt, förlåt. men just nu är jag så genomkall och frusen så jag ska gå och lägga mig akkurat NÅ.


Imorn är det bara massa gosig vila inplanerat och en VM-show kl 19 på torget, ska bli kul! Känner mig redan lite nördig, härliga takter. Det var i alla fall en fin invigning, det vi såg av den dvs. Haha. Men kall. Ska ha mer kläder på mig imorn. Typ allt jag äger.


Nu blire bingen. Puss på er, sov gott och dröm sött :)







Inga kommentarer: