26 feb. 2011

You belong with me

Trevlig kväll igår folkens! 
Åt middag på Yayas, jag Fredrik, Kristina och Ebba åt jättegod men ganska stark mat. Resturangen var helt fantastiskt inredd! Allt var från Thaland, man kunde nämligen läsa deras historia på framsidan av menyn, och mitt under middagen släktes allt ner och några vita ljus började blinka och det lät som om det åskade, hur coolt somhelst. Sjukt bra koncept! Dock råkade jag tugga på en röd chili som var i min gryta - inte så bra. Det brände i heeela gommen, munnen , läpparna. halsen... Försvann efter ca 15 minuter tror jag, haha.
Sen drog vi vidare till något som hette Hogans, typ. En sportsbar på bogstadveien i alla fall. Där tog vi nnågra drinkar, sen hade de ett dansgolv i källaren så sen svängde vi våra lurviga till klockan tre på natten, en kjempenyyyydeeeeelig kveld! :D Tack Kristina och Fredrik!
Lite knepiga killar som kom fram och flirtade under kvällen bara, men tack och lov att vi var ett gäng så vi kunde ignorera dem tillsammans, haha. Diss på dom. 

Sen kom vi hem ca tre- halv fyra, åt lite mackor och sov till halv tre (!!) i förmiddags, herregud? Har seriöst aldrig sovit så länge in på dagen. Vaknade först halv tio och tänkte "nej. Nu kommer jag inte kunna somna om". Men det gjorde jag tydligen haha. Jag och Ebba vaknade tyo samtidigt och åt frukost klockan tre, kollade på film och åt kakor till klockan fem. Sen blev vi bjudna på party, så den här helgen kör vi en two-nighter. Gött!
Kul att komma ut lite och lära känna lite folk, idag ska vi till Ebbas norska kill-kompisar, nice ;)
Hoppas dom är snygga, höhö.

Nu håller vi på och lagar par-middag, vi är så mysiga! <3 Puss på Ebba, hon är go.
Vi sprang och handlade mat och nu gör vi hasselbackspotatis, tänder ljus, kokar fisk och steker pannbiffar, myms! Börjar bli lite hungrig även fast jag mest tillbringat dagen i soffan i min mysdress.

Ebbas fisk har kokat klart, sen frågar hon
- Josefine, tror du att fisken kan ligga kvar i vattnet?
- Ja. Det är ju en fisk!
Hahahahahahaha. Så kul kan man ha en lördag :D

Sen när vi var och handlade så åkte min banan (ups, tänk inget sexuellt nu) ur påsen (herregud, det blir bara värre, eller är det bara jag med knepiga tankar?) och jag säger:
- Min banan goes Bananas!
Hahahahahahaha.

Snart ska vi dansa banan-danser och ikväll ska vi nog försöka komma in på en ny bar, lite stolt att vi var inne där det var 23 års gräns igår. Coolt.

En toppendag igår men andra ord. Och VM får inte vara med den här helgen, byebye!

Puss på er, hörs imåra <3 Hoppas ni får en superkveld.

Inga kommentarer: