20 mars 2011

I imagine you holding my hand in public places

Nu sitter jag och gäspar som aldrig förr medan jag pysslar med bilder från Vigelandsparken.
Är fortfarande ledsen över att jag inte har ps i datorn :( Buhu! Men jag har i alla fall Linet och Pp på msn som håller mig sällskap denna mysiga söndagskväll - helt utan minsta bakfylleångest. Pluspoäng!


Tränade lite efter utflykten men jag var så trött att jag orkade inte så mycket, bättre att komma hem och pyssla om sig lite - och GUD vad skönt det var att duscha och raka benen!
MEN när jag och Sara stod och skulle köpa raklödder fattade jag verkligen inte vilket som var för kvinnor och vilka som var för män. "Äsch, det märker jag väl sen" tänkte jag.
Det gjorde jag, så nu luktar jag man. 
En lukt av man på nyrakade ben, det bästa av två världar.


Nu ska jag och mina ben gå och lägga mig, jobb imorn... Sen ska jag till Svearike på fredag och dricka vin i skogarna, det blir grejer det!


Nattinatti <3




Bara för att semlor är gott och kaffe är gott.

Inga kommentarer: